joi, 11 aprilie 2013

Nou prin bloggsferă....



       Deci cu toții cred că ați auzit sau măcar ați văzut pe Tumblr de un anumit ”Jurnal” trăsnit. CE presupune acest jurnal? Ei bine, pe fiecare pagină ai câte o provocare sau mai bine zis o cerință pe care tu ca un păzitor excelent de secrete trebuie s-o îndeplinești.
 Așa că fetele de pe Cioburi de vise și Books and coffee și-au pus creierașul la treabă și au făcut un minunat concurs care se rezumă la acest jurnal.
 Mai jos aveți detaliile și regulile iar eu ca o fetiță cuminte de 15 anișori ce sunt *da, pe 9 a fost ziua mea și numai a mea* m-am înscris și eu. Bine practic nu m-am înscris încă. Da o voi face după ce termin postarea. Anyway, regulamentul îl aveți mai jos iar eu mă apuc să-mi fac ”jurnalul”, vreo două recenzii care va include și cele 100 de cuvinte din cartea pe care o citesc acum. Și sâc nu vă spun care e ca să vă țin în suspans. Muhahhhaaa!!!
ÂÂÂÂÂ. 
Terminat. Trecem la lucruri serioase.

Cerinte:
1. Sa urmariti Cioburi de Vise si Books and coffee
2. Sa aveti +13 ani si sa fiti domiciliati in Romania.
3. Puteti sa va inscrieti oricand doriti cat timp tine concursul.
4. Nu trebuie sa aveti blog ca sa participati!

Ustensile:
- 1 caiet mic
- creion,pix,creioane colorate,carioci,ce vreti
- inspiratie

Regulile jocului:
1. O sa faceti un junal 100% hand-made. A nu se confunda concursul cu Jurnalul meu Traznit,care noi nu l-am mai inclus,dar ne placea numele.
2. Sa tineti cont de provocari. Chiar daca aveti voie sa va inscrieti oricand pe toata durata concursului,nu vrem sa omiteti provocari.
3. Provocarile vor fi anuntate VINEREA!
4. Fiecare persoana are propria personalitate si imaginatie,deci il va face diferit. 
5. Se puncteaza ideea si originalitatea. Vom tine cont de faptul ca nu toata lumea are talent la desen si nu vom puncta asa de mult aspectul,dar si noi vom incerca sa facem provocari accesibile.
6. Vom incerca sa tinem evidenta punctajelor in fiecare saptamana sau a clasamentelor.
7. Avem nevoie de poze cu provocarile respective. Nu trebuie sa aiba cea mai miraculoasa claritate,dar sa inteleaga ceva din ele.
A. PENTRU BLOGGERI
Am dori sa le publicati pe blogul personal,daca se poate alaturi de banner-ul concursului la inceputul fiecarei postari din cadrul concursului si eventual cu un link catre noi organizatoarele la postul concursului(adica asta) pentru alte persoane care ar vrea sa se inscrie. Ne cerem scuze,daca cerem cam mult,dar ne este greu sa postam noi toate fotografiile de la fiecare participant. Speram sa intelegeti! 
B. PENTRU CEI FARA BLOG
Am dori ca fotografiile sa ni le trimiteti fie mie,fie lui Gabi pe email,ca sa putem sa le postam pe blogul nostru. Scrieti la subject ceva despre concursul cu jurnal sau ceva,ca ne prindem noi. :)
Email-ul meu: hogof_hg@yahoo.com
Emai-ul lui Gabi: gaby11_98@yahoo.com
8. SA VA DISTRATI!

Premii....
PREMIUL I - o carte+swag-uri
PREMIUL II- swag-uri 
PREMIUL III - amazing ebook pack(sper sa iasa asa)

Acum....ATACAȚI!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu