marți, 9 aprilie 2013

-O carte pe săptămână-
..sau trei...

Știți că mă iubiți 
de Cecily von Ziegesar



Bine ati venit in lumea geloziei, a invidiei si a tradarilor unde se innoada si se deznoada iubirile si prieteniile. Toate acestea se intampla sun vigilenta misterioasei Gossip Girl care observa tot, stie tot si povesteste tot.

"Oh, nu! Te atata si te infierbanta. O lectura fara cenzura. Citeste si vezi cat rezisti!" Amazon.com


"Scandalul nu este decat o barfa delicioasa, care a devenit plicticoasa din cauza moralitatii. "Oscar Wilde




Sex and the city pentru adolescenti
Bine ati venit pe Upper East Side unde atat eu, cat si prietenii mei traim in apartamente luxoase. Nu suntem intotdeauna cele mai bune modele de morala sau de amabilitate, dar avem sex appeal si clasa si asta este ceea ce conteaza cu adevarat.
Sunt tineri, sunt bogati, sunt frumosi si traiesc la extrem. Merg la cele mai scumpe scoli private din NY, iar principalele lor scopuri in viata sunt sa intre la Yale sau Harvard si sa aiba nunti luxoase. 
"O lectura delicios de rautacioasa, ce te va atrage si te va captiva imediat..." Publishers Weekly





Vreau totul
de Cecily von Ziegesar

Sex and the city pentru adolescenti
B si O au hotarat sa faca pace, insa asta chiar ca este prea de tot! Dar pana la urma, cat timp poti sa ramai suparat pe cel alaturi de care ai invatat sa citesti in scoala primara??!! Bun, de acord ca O nu este la fel de blonda sau de "experimentata" ca B, insa asta nu este un motiv ca sa se deteste una pe cealalta.
Acum ca s-au impacat si ca sunt din nou cele mai bune prietene, ce ne mai pregatesc oare?

"O lectura delicios de rautacioasa, ce te va atrage si te va captiva imediat..." Publishers Weekly

"Oh, nu! Te atata si te infierbanta. O lectura fara cenzura. Citeste si vezi cat rezisti!"Amazon.com

"Scandalul nu este decat o barfa delicioasa, care a devenit plicticoasa din cauza moralitatii."Oscar Wilde

Părerea mea...
Hmmm...dacă stau bine și mă gândesc chiar mi-au plăcut. Nu au fost acel gen de cărți pe care nu le poți lăsa din mână dar au fost o  pauză bine meritată de la genul Fantasy. Și mai ales am făcutși o faptă bună deoarece am mers la bibliotecă să le iau nu le-am cumpărat deci am salvat și vreo doi copăcei (:
Cel mai bine cred că le voi încadra în ”lista cărților pentru vară”. da...da am o asemenea listă.

Coperta....
Cred că....nu știu ce să zic..sunt ok...cred *poker face*

Stilul de scris....
DA! Da! de o mie de ori da! Știu că sunteți în ceață dar vă explic imediat. Ei bine noi nu prea suntem familiarizați cu scrisul la persoana a III-a, dar partea ”frumoasa” vine atunci când cartea e scrisă din mai multe perspective...foarte multe. Atunci bibilica noastră începe să cedeze și să se învârte. Ei bine autoarea are un punct de la mine pentru că căpușoru meu nu a zburat cu Smiley pe Marte și a înțeles tot ce avea de înțeles.

Personajul/le preferat...
NU AM. poate fi ciudat *chiar e* dar nu pot spune că am un personaj principal. Singurul lucru pe care îl pot afirma e că Blair e cea mai răsfățată și superficială prințesa lu tăticu` și le simpatizez pe Serena, Jenny și Vanessa. Sper ca în viitor domnișoarele astea să se trezească din lumea lor roz și plină de unicorni.

Finalul...
ÂÂÂ...no comment.

Notă...
3/5. Again no comment.

Next!!


Casa de la răscruce
de Jon Saul

Angel e o fată de 15 ani care crede că, în orășelul Roundtree (nume provenit de la un copac blestemat...nu glumesc la partea cu blestemat) din minunatul Massachusetts, unde s-a mutat cu familia ei, o așteaptă doar lucruri bune: o școală nouă, cu colegi mai îngăduitori, o casă mare și frumoasă (nici măcar pe timpu zilei nu se putea numi frumoasă) și o slujbă mai bună pentru tatăl ei (să fim serioși, ar fii fost bună dacă și-ar fi dat silința să își mai surprindă ficatu bând apă). Deci îngeraș (angel= înger) mai bine rămâneai acolo.
Și cum vă închipuiți micuța noastră descoperă destul de repede că și noii colegi nu sunt mai presus de cei vechi, iar singurul de care se apropie este Seth Baker, și acesta fiind un copil uitat de lume. Acum e acum. Angel află că nu locuiește în cea mai primitoare casă ci una care e cam...blestemată. Și acest blestem începe să urmărească fiecare familie care locuiește aici. Acum protagonista noastră, micuțul Seth și Houdini *nu uitați de Houduini!!-pisica* vor să dezlege misterul vechi de un secol în care e învăluită această ”minunată” casă și vor seuși să reînsuflețească un spirit malefic ce le va face viața -și moartea- un coșmar.

Părerea mea....
Deci asta a fost prima mea carte horror și sunt mândră de ea. Adică nu e acel gen de ”horror” în care e o tipă într-o pivniță bântuită iar apoi vine tipu după ea și-o vede spânzurată sau mai știu eu ce. Nu. E o carte care nu are nicio urmă de clișee, plină de mister, care îți provoacă fiori reci pe spate. Deci da, chiar merită citită dacă întrebați.

Coperta...
E atât de////nu știu misterioasă, sumbră chiar. Prima dată m-am uitat la copertă și apoi la descriere...deci, mie una îmi place.

Stilul de scris...
Persoana a III-a + mai multe perspective.  Sărutmâna că am înțeles! Chiar se poate citii foarte ușor. Deci și aici e totul bine.

Notă...
5/5 :D

-cărțile sunt citite în mijlocul lui martie dar lenea e mare :)-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu