duminică, 17 februarie 2013

OMGOMGOMG!!!!

Deci oficial am câștigat primul meu concurs!!!
Nu-mi vine să cred!!!
Deci când am deschis azi dimineață mailu vad reactualizare de la ”Booktown lover” cu ”Câștigător 666 Folowers Giveaway”. Am zis ”Iar nu am câștigat nimic, dar hai să vedem cine sunt norocoșii...primul pachet..ok interesant nume..al doilea pachet Andrei Ioana.” reacția mea când mi-am văzut numele a fost ceva de genu...




 


După aceea când realizez cu adevărat că am câștigat am fost ceva de genu...












Iar acu sunt ceva de genu....














Și bineînțeles abea aștept să primesc pachetul...


Și ascult întruna ....


Totul e atât de WOW!!!!
Scuzați postarea kilometrică...da la ce noroc am eu...rar se mai întâmplă așa ceva.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu