sâmbătă, 16 februarie 2013

Jurnal de lectură

-O carte pe săptămână-

Casa de sticlă

de Rachel Caine

Știu că am rămas în ură cu această minunată rubrică așa că azi ma voi revanșa și voi face recenzii la două cărți.
Așa că după cum ați văzut prima carte va fii primul volum din seria ”Vampirii din Morganville”. Aceiași poveste ca la ”Academia Vampirilor”. Am văzut-o pe net. Prim reacție: altă carte cu vampiri pe care va trebuii să o citesc dar nu mă grăbesc. Până când Bravo anunță că o va scoate împreună cu revista. Când văd anunțu reacția mea...

Să trecem la oile noastre...
Morganville este un oraș mic și universitar din inima Texasului, plin de personaje ciudate...unele char malefice...șiii altele pline de sarcasm, ciudate, adorabile, gotice, talentate, unele care adoră să joace jocuri video *asta ca o paranteză*.
Atunci când micul nostru geniu în devenire, Claire Danves, o face de râs pe Monica, șefa tuturor, în fața prietenilor ei , viața ei se schimbă din rău în și mai rău. Scuză-mă fetițo da dacă tu nu știai între cine și cine s-a dat al doilea război mondial nu e vina lu Claire că te-a ajutat. Revenind...Claire ajunge să se mute în una dintre cele mai vechi case din Morganville, descoperind că persoanele cu care împarte locuința nu dau prea multe semne de viață...bine nu vă gândiți că-s morți sau ceva de genu asta...da defapt gândiți-vă la ce vreți (:.  Cu toate acestea, ele o vor apăra pe Claire, atunci când ea găsește cel mai important lucru pe care toți vampirii îl vor...

Părere personală...
Într-un cuvânt cartea a fost GENIALĂ!!! Adiă acu` Claire e aproape omorâtă...acu` mănâncă cu chilli cu Shane, acu` sta cu Michel...acu` luptă împreună cu Eve contra vampirilor...Deci m-a lăsat fără cuvinte cărticica asta...e WOW.

Coperta....
Claire în picioare..adică îți inspiră un geniu în ale știnței care nu știe latină (așa te vreau Claire, îmi semeni leit!) și în același timp acea fată firavă dar în același timp plină de putere.

Stilul de scris....
Până acum nu m-am dat în vânt după relatarea la persoana a III-a pentru că nu reușeam să simt acele trăiri pe care autorul se axează, dar Richelle a reușit imposibilul. Good Job!

Personajul/e preferat....
Categoric Shane :)) E atât de protector față de Claire... e sarcastic și mai și gătește...ce vrei mai mult de la un personaj de carte :))

Finalul...
Reacția mea...
 Ce vrei să fac acum??? Deci efectiv te lasă cu gura căscată...deci nu-mi vine să cred că mai trebuie să aștept încă 11 zile până să o cumpăr pe următoarea...

Notă....
10/10 chestia asta e INCREDIBILĂ!!!

Mai încolo vin cu citate...
Până atunci ce ziceți de o melodie de care nu mă satur...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu