sâmbătă, 7 iulie 2012

Jocurile foamei

               de Suzanne Collins

   A venit timpul să vă vorbesc despre Bestseller-ul "Jocurile foamei"....Voi începe cu prima carte deoarece numai pe asta am citit-o...



    Într-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odată ca America de Nord se intinde naţiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douăsprezece districte conduse cu o mână de fier, in fiecare an este organizat un concurs sadic şi sângeros, pentru a aminti naţiunii de rebeliunea care s-a petrecut cu câtva ani în urmă–Jocurile Foamei. Douăzeci şi patru de adolescenţi sunt răpiţi de lângă familiile lor şi aruncaţi în luptă pe viaţă şi pe moarte, televizată în direct şi urmarită cu sufletul la gură. 
    Acţiunea se învârte în jurul lui Katniss, o fată de şaisprezece ani, un bun arcaş, care şi-a sacrificat viaţa pentru sora sa Prim...Acum ajunsă un tribut tot ce speră ea este să caştige, nu pentru viaţa ei ci pentru aşi întreţine familia, mai ales pe Prim...
    Doar unul dintre ei se va întoarce acasă faimos, bogat şi cel mai important lucru... viu. Cine va câştiga cursa nebună pentru supravieţuire...eu ştiu dar voi ştiţi.... 


Părere personală: Am citit această carte cu sufletul la gură şi tot nu mă mai puteam sătura de ea...
Nota: 10/10...chiar merită...abea aştept să fac rost de ele :D

Aşa cum v-am obişnuit trailer-ul filmului mai jos :D

Iar acesta e un remix foarte draguţ dar videoclipul nu e prea reuşit.... :D


2 comentarii:

  1. Mi-a placut foarte mult cartea! Mult succesc cu blogul ;) Continua sa faci recenzii, inventeaza si cateva rubrici originale si comenteaza pe alte site-uri la postari. Asta it va aduce blogul pe "culmile victoriei". Bine ai venit in blogosfera!

    RăspundețiȘtergere