sâmbătă, 7 iulie 2012

Cercul secret             

               de L.J.Smith


    Seria Cercul secret are trei volume....cele mai interesante trei volume cu şi despre vrăjitori pe care eu una le-am citit sper să va placă...
    Voi începe cu prima carte....RITUALUL...







PUTEREA CERCULUI A ADEMENIT-O ACASA...
Forţată să se mute din însorita Californie în mohorâtul oraşel New Salem, Cassie tânjeşte la început după vechea ei viaţă. Cu timpul, se simte ciudat de legata de un grup de adolescenti care face legea în scoala ei. Iniţiată în sabatul vrăjitoarelor, care stapaneşte acolo de secole, este atrasă în "cercul secret" şi are parte de o aventură năucitoare si terifiantă.
Dar atunci când se indrăgosteşte de misteriosul Adam, Cassie are de facut o alegere dificilă: sa folosească sau nu forţele intunecate pentru a-şi atinge scopul? O singură mişcare greşită ar putea însemna sfârşitul!


O fascinantă poveste despre iubire, mistere intunecate şi puteri supranaturale...

A doua carte se intitulează CAPTIVA...acest titlu e chiar foarte sugestiv...


LUPTA DINTRE BINE ŞI RAU CONTINUĂ...
Ademenită în cel mai popular grup cu putinţă, Cassie e fascinată de puterea – pe cat de atragatoare, pe atît de periculoasa – pe care tocmai şi-a descoperit-o.
Când este pusă in situaţia de a alege să foloseasca forţa misterioasă a sabatului fie in slujba binelui, fie a răului, Cassie îi cere ajutorul unuia dintre prietenii lor, Adam, si devine captiva unei iubiri pline de primejdii.
Vrajită de promisiunea de a obţine dragostea cu ajutorul magiei, Cassie îi fură inima lui Adam şi strică fragilul echilibru al puterii, provocând un uragan de furie pe care nimeni nu-l prevazuse.
Va supravieţui Cercul secret? Sau lupta crâncenă în care sunt implicate forţele binelui, răului şi iubirii îi va mistui pe toţi?

A treia carte, pe care eu am "savurat-o" din plin se intitulează....PUTEREA...





CASSIE ÎŞI DESCOPERĂ PUTEREA ŞI TREBUIE SĂ-ŞI DOVEDEASCĂ LOIALITATEA...
După întâmplările captivante prin care trece în primele două cărţi, Cassie ajunge să fie membră deplină a celui mai interesant club posibil. Ea înţelege că puterea are un preţ – şi este unul mai mare decât şi-ar fi imaginat.
Aflată la mijloc, între dorinţele diferite ale celor două conducătoare ale Cercului Secret, Cassie trebuie să-şi continue lupta. De asemenea, ea are de ales între a-şi folosi puterile supranaturale ca să le salveze viaţa celor din jurul ei şi a-şi concentra energia ca să-l păstreze pentru ea pe Adam, lucru care ar duce la dezmembrarea Cercului Secret. 
Va fi suficient de curajoasă ca să abată pericolele ce planează asupra sabatului? Sau va cădea şi ea pradă întunericului?
Părerea personală:Am iubit această serie de la prima pagina citită...pur şi simplu mi-a placut la nebunie...e o pauză bine meritată de la cărţile cu vampiri şi vârcolaci...dar toţi ştim că tot acolo ne întoarcem :D
Notă: 9.5/10 :D 
Seria continuă cu a patra carte pe care eu din nefericire nu am apucat sa o citesc...
       Am să vă las mai jos trailer-ul serialului dar eu nu prea am o parăre prea bună despre el...dar         bineînţeles fiecare cu părerea lui nui aşa?!?!?!

A şi o melodie care m-a inspirat foarte mult dar bănuiesc că e din serial :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu