duminică, 10 martie 2013


Magie de doi bani


de Kelly Armstrong
-o carte pe săptămână-
Paige Winterbourne este o vrăjitoare. Dar nu se observă: nu are negi, nici pielea verde, și nici nu strâmbă din nas ori de câte ori face câte o vrajă. Nu, în majoritatea timpului, ea nu este altceva decât o fată obișnuită de douăzeci și trei de ani: muncește din greu, își face griji cu privire la siluetă, se întreabă dacă-și va găsi vreodată un iubit.
Ok, mai are și o fiică adoptivă adolescentă, pe Savanah, care vrea să-și trezească din morți mama, o practicantă a magiei negre, și care se trezește vânată de un semi-demon cu puteri telekinetice și de o Cabală atotputernică a vrăjitorilor. Dar, în afară de toate astea, Paige duce o viață cu adevărat banală. Asta până când vecinii află cine este ea în realitate și se dezlănțuie iadul. La propriu...

Părerea mea...
Sincer nu mi s-a părut o carte foarte strălucită. Adică a fost drăguță...o pauză bine meritată după Jane Eyre...dar cum am zis mai sus nu a fost strălucită...doar părerea mea. Mai bună a fost seria ”Forțele răului absolut” pe care am un chef strașnic să o recitesc. 

Coperta....
Tot ce pot spune e că e...drăguță..cred...altceva nu știu ce să zic.

Stilul de scris...
A fost foarte ușor să citesc această carte...Adică am putut să mă opresc oriunde și să continui să citesc peste o oră. Mai exact nu am avut acel sentiment de ”A nu putea lăsa din mână cartea”. Cred că înțelegeți mai bine ce am vrut să spun. Nu?...eh..lăsați-o baltă atunci (:

Personajul/le preferat...
Savanah...nu Lucas....sau Paige...nu știu. Eh titlu e la plural deci merg toți trei. Dacă sunt indecisă n-ai ce face :))

Finalul...
Sincer...slăbuț...foarte slăbuț. Adică se termină cu.. . da nu vă zic :P

Notă...
Cred că 3.5/5
Mi se pare că e mai ușor dacă cobori ștacheta la 5 maximum. Dacă maximu e 10 te simți ca la școala, sau cel puțin eu.

Deci cam asa a fost pentru azi, știu că nu ați înțeles o iotă din ce am scris, dar totuși am o scuză pentru asta...Daaa...o am. Aceasta fiind că capul meu întoarce și dă peste cap idei pentru povestea de pe Wattpad care o s-o public mai încolo...Mă gândesc s-o public și aici...Hmmm mă mai gândesc....
ÂÂÂÂÂ
Gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu