duminică, 3 februarie 2013

Movie alert !!! 

”Academia Vampirilor”




După cum toată lumea a aflat în sfârșit s-a afișat cast-ul oficial pentru Rose, Lissa și Dimitri.

Pe puternica, necruțătoarea și frumoasa Rose o va juca Zoey Deutch.
Acum facem o mică întoarcere în timp...
Zoey Deutch, născută pe 10 noiembrie 1994, a jucat în:
- ”O viață minunată pe punte”  ca Maya Bennet
-”NCIS” ca Lauren
-”Ringer” ca Juliet Martin
-”Switched at birth” ca Elisa
-”Beautiful Creatures” ca Emily Asher


Pe minunata, inteligenta și prudenta Lissa o va juca Lucy Fry...
Din nou back in time...
Lucy Fry, nascută pe 13 mai 1992, a jucat în 
-”Secret of Mako Island” ca Lya
-”Lightning Point” ca  Zoey


Iar pe ”micuțul” nostru Dimka îl va juca Danila Kozolovsky
Ironia sorții face ca tipu să fie rus...

Ideea e că nu prea știu ce să cred despre distribuție...de Rose chiar îmi  place..adică îmi inspiră acel aer de ”Dacă te apropii de prietenii mei mai ales de Lissa îți înfing țepușa asta în inimă chiar dacă nu ești strigoi...iar dacă ești unul nu o să ai timp să te apropii de ei” 1/3 pentru cast. Lucy e perfectă pentru Lisssa... are aceea gingășie pe care Rose trebuie să o apere...deci 2/3 pentru cast. Dar de Danila chiar nu știu ce să zic...adică mi s-a tăiat firu când am văzut cine o să-l joace pe Dimitri...adică nu inspiră o persoană care să dea lecții de tip zen și în același timp să fie și ironic..chiar nu știu ce să zic...a ba da ...zic pas :D
Acum sperăm că totul o să iasă bine iar filmul să fie la fel de reușit ca cărțile.

Pe lângă asta trebuie să va spun că din distribuție va lipsi un personaj feminin o.0...chiar nu-mi pot da seama cine poate fi, iar filmările vor începe prin vară...deci atunci vă voi bombarda cu mi și mi de noutăți despre film...(: Pregătiți-vă (;

P.S.  bineînțeles că au apărut mii de fan-arturi...uite 2 care mie  mi-au plăcut foarte mult.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu